Nästan

Skrivit av Tess: 2011-04-04 | 11:35:58

en vecka över tiden nu.. och det verkar dröja ännu längre..

Har sovit halva förmiddan, ätit frukost två ggr, spelat ett nytt spel på mobilen som jag blir tokförbannad på när det inte går som jag vill, och avverkat senaste Desperate Housewives avsnittet som till min stora besvikelse var helt värdelös.... Vad ska man hitta på härnäst??
Skulle sitta fint med en prommis just nu, men jag tror min fötter håller på att ge upp ;) Fast det är klart, magen skriker efter schwartzwaldtårta så till affärn får de så lov att bära stora tjocka mig ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Jag tror att det drar igång inatt!

2011-04-04 @ 11:55:41
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag förstår precis hur du känner tjejen men kämpa på, när man minst anar det brukar det hända:-)



Håller mina tummar!



Har du fööör tråkigt så hör av dig om du vill ses o fika el nåt o snuffsa nyfödd bebis, vår lilla Malte är nu 3 veckor och 4 dagar gammal o växer så det knakar....4,3 kg nu:-)



Kram på dig

2011-04-04 @ 12:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0