Snorjärs..

Skrivit av Tess: 2011-04-07 | 14:50:07

Bf+9 idag och alla väntar med spänning.. Men det blir ingen bebis idag heller..
Just nu har jag lyckats dragit på mig nån dunderförkylning dessutom så nu kan han gott stanna där inne nån dag till så jag får krya på mig..
Var värre igårkväll och i morse, snorig, hängig o sjukt ont i halsen. Nu har jag gurglat nå antibakteriellt som tydligen ska vara bra och sovit hela dagen, så jag känner mig faktiskt lite piggare, tror det kommer gå över rätt fort ändå.
Men jag vill ju inte att lillfisen ska komma ut o så ska morsan smitta ner han med hemskbacillusker på en gång. Nä har han stannat såhär länge kan han gott stanna en eller två dagar till.. men sen får han komma!
Så från att ha gått o bara väntat o väntat så försöker jag nu hålla igen.. iaf över den här dan.. =) inget te idag alltså =)
Nä nu ska jag åter igen gå till sängs.. den här gången med en stooor dos Schwartzwaldtårta för det är ju bra vid förkylning va?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0