Trött

Skrivit av Tess: 2011-04-08 | 16:19:29

trots att jag sovit nästan hela dan.. Är om möjligt mer sjuk idag än igår, men nu hoppas jag vara på bättringsvägen..
Var på sista besöket hos barnmorskan idag.. allt ser fortfarande ut som det ska och om en vecka är vi föräldrar.. senast! DET känns skönt!

Här är dagens tjockis:


Tur det är så mycket hockey nu varje dag så man har nånting att sysselsätta sig med på kvällarna..
Skönt att Skellefteå kammade hem segern igår, även om det var lite onödigt spännande tyckte jag.. Och idag får vi hålla tummarna för att vårt andra norrlandslag ska hålla sig kvar i elitserien.. stackars ö-vik eljest säger jag bara..

Lycka idag då ännu ett vampire diaries-avsnitt kommit.. det ska jag avnjuta härnäst nerbäddat i soffan med snorig näsa och en bunt halstabletter.. lite mer synd om mig än vanligt idag..

Kommentarer
Postat av: Frida N

Stackare som är sjuk! Hoppas du blir bättre snart. Jag ringer dig i morgon! Kram!

2011-04-08 @ 19:15:50
Postat av: Julia

2011-04-08 @ 22:06:52
Postat av: Elin

Fin magen!:) Om ett halvår kommer du sakna den ;)

Förstår att du börjar bli less nu och jag vet hur du känner dej eftersom jag gick 16 dagar över tiden innan jag fick en igångsättning. Men snaaaart så är han hos er iaf :) Sen när det är dax att pressa ut honom så använder du all frustration som du haft de senaste dagarna över att ingenting händer så ska du se att han är ute på ett naffs.

Lycka till nu när det är dax.



Kram till er!

2011-04-08 @ 22:52:57
URL: http://rockmetinydancer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0