Fullspäckad helg!!!

Skrivit av Tess: 2011-02-27 | 21:16:27

Var ju på tokmysig tappasmiddag med min gamle vapendragare Annica i fredags, alltid lika kul att hänga med den tjejen, vi var som fyrtornet o släpvagnen när vi var små och det känns som att trots alla år så är allt precis som förr =)
Jag däremot stank som en hel vitlöksfabrik när jag kom hem och säkert ännu värre på lördagen.. Tänkte att om lilla "D" kommer nu så lär han nog krypa tillbaka när han känner morsans andedräkt.. haha Men än så länge verkar det som att han stannar ett tag till...
Inte föör länge bara....




Igår körde vi heldag med hockey o middag med goa vänner. Såklart spöade Luleå Djurgården och kvällen kunde inte vara mer lyckad. Sen var vi o käkade på det tvättäkta thaistället KohPangang... Man kände sig precis som när man var i Thailand.. förutom att alla fick dricka ur en "bucket" och jag fick hålla mig till cola o vatten...




Söndagen har varit en ordentlig slappardag hos våra fantastiska vänner Frida o Anton! Grabbarna var o squashade medan jag o Frida köpte varsit kilo godis o hyrde film.. Mys ♥
Självklart var lilla vovven charlie med, och jag insåg hur mycket jag faktiskt saknat han sen han var hos oss... Gofisen =)

Frida o Anton var ju i Thailand nyss o hade handlat med sig så fina kläder till lilla "D" och jättebra med sånt som inte är pyttelitet, så han har nått att växa i också!







han kommer bli så läcker  =)   ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0