I morgon är det fredag..

Skrivit av Tess: 2011-02-24 | 16:26:59

Då ska jag o sambon starta dagen med ett besök hos barnmorskan, det ser jag fram emot!
Sen ska jag ta mig en tur till Barnenshus för inhandlig av de sista nödvändigheterna, sen är vi redo för nedkomst!

Har inte sovit mycket alls inatt, vaknade som vanligt av sprattelgubben i kistan, men han lugnade ner sig rätt fort och ändå hade jag svårt att somna om..
Har däremot tagit två tupplurar under dagen idag en före och en efter den härliga vinterprommenaden min sambo drog ut mig på =)

Nu har jag skickat iväg karln till gymmet o ska trycka i mig lite middag o sen glass =)
Funderar dock på att sätta igång med marängbaket jag tänkt göra nu i nåra dagar.. men vi får väl se hur länge orken räcker ;)




Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra idaG?:D

2011-02-25 @ 12:23:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0