Söndagsbrunch..

Skrivit av Tess: 2011-02-13 | 17:08:41

Är precis hemkommen från en härlig söndagsbrunch med bästHanna!
Klockan tolv möttes vi upp på hornstullstrand och först nu kom jag hem (17.03)
Tog en långsam prommenad dit (3km) i det ljuva vintervädret, sen har vi suttit och surrat och gluffsat i oss av en dyr men väldigt variabel brunchbuffé som var fruktansvärt god!!!! Dessutom åt jag så mycket så det var värt varenda slant =)
Sen tog vi o prommenixade tillbaka hit och Hanna avtog vid Fridhemsplan och begav sig hemmöver..
Vår "fika" vart  till en heldag och vilken dag sen ♥
Kom hem och ser att sambon som nu är på hockey städat och fixat här hemma.. Jag har sån tur ♥
Hade tänkt städa när jag kom hem, men kan nu sjunka ner i soffan o bara dega resten av eftermiddagen!! Ljuvligt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

lät som en trevlig söndag

2011-02-14 @ 13:19:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0