Uppdate..

Skrivit av Tess: 2011-02-05 | 11:01:58


Charlie myser i soffan med sin filt och sin bitringsmackapär

Riktiga buspojkar... =)


fick ett infall och gjorde plättar till lunch idag... götta...







De senaste dagarna har varit rätt lugna, jag har som sagt haft en hel del sammandragningar på sista tiden, så jag försöker ta det så lugnt jag bara kan..
Vi har dock hunnit varit på bio en svängis.. Tron Legacy i 3D och ja, den var väl helt okej.. lättsam, men inte nå vidare till djup handling direkt, men skönt att komma iväg och göra nått bara.. Sen så är inte jag så imponerad av det här 3D hypen heller...

Due Date såg vi häromkvällen hemma, och ja den var ju en besvikelse måste jag säga....

Däremot har jag avverkat de senaste avsnitten av One tree hill, Vampire Diaries och Grey´s anatomy.. de blir man aldrig besviken på iaf =)


Idag blir det väl Melodifestivalen antar jag.. Men vad fan tänkte dom när dom kom på vilka som skulle vara programledare??!!! aja, vi får väl se om det blir nå mer melodifestival efter kvällen.. om man står ut det vill säga....


Kommentarer
Postat av: frida

charlie verkar trivas som fisken i vattnet. vad fina bilder, miss u!

2011-02-07 @ 16:07:40
Postat av: Anonym

charlie verkar trivas som fisken i vattnet. vad fina bilder, miss u!

2011-02-07 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0