Vilken underbar Fredag!

Skrivit av Tess: 2011-02-25 | 15:43:08

Det är ju en tokmysig dag ju!!!
Gick super bra hos Barnmorskan imorse, alla värden och hjärtljuden såg tipp topp ut och nu jäklar börjar han fixera sig.. Snart äre dax!!! Känns bra, ett steg närmare nykläckt gofis i mina armar ♥

Sambon var med idag o efter Bm besöket tog vi o for ut till Barkarby och nya Barnenshus som öppnat där för lite shopping.. Sängkläder till "D" o nappar var det vi fick med oss hem..
Sen gick vi mest omkring i butiker o var på Waynes för lunch o fika. Hur mysigt som helst att bara rå om varandra o mysa på =)

Nu ska jag svira om för lite tappasmiddag med min goa gamle vän Annica.. Vilken fantastisk fredag jag har!!!! =)


o imorrn blire Hockey!! =)


fina äpplen sambon hittade på affärn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0