Äventyr

Skrivit av Tess: 2011-01-31 | 08:33:26

Vilken utflykt vi gjorde igår..
Jag o vovven skulle bara ut på en liten prommis när jag kände efter en bit att nä men vi tar nog en lång en, sambon kunde behöva få jobba ifred ett tag..
Så jag ringde vår kära vän Stina som bor på söder och så promenerade vi dit.. och jag kan säga att det är en bra bit o speciellt med en liten lurvtuss som springer fram o tillbaka och inte verkar förstå att det inte spelar nån roll hur mycket han sliter och drar, han komme inte framåt fortare ialla fall ;)
Inte konstigt man har träningsvärk i både ben o händer idag ;)

Iallafall så var vi en stund hos Stina innan vi åt go lunch på Donken, tog ytterligare en låång prommenad till moderna museét och sen gick vi hela vägen hem till oss på Kungsholmen igen o lagade lite mat... En heldag ute i det otroligt vackra vårvädret, men jag var helt slut sen och vi får väl se om jag orkar göra många knop idag efter en natt full av sammandragningar.. Jag måste lära mig att ta det lugnt!!!


(visst är dom fin dom här romerska bågarna, som är en väldigt egyptian.. grej... hahaha)
så fina platser man kan hitta när man går lite fel =)
Charlie beundrar den vackra utsikten.

söta små pippifåglar


sötproppen utanför Moderna museét, vi fick inte följa med in så vi satt ute o beundrade den fina entrén =)




Stina hackar korv =)
Mat på g..

en tjockis med en lurvboll sovandes i knät.. mysigt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0