BingoRingo...

Skrivit av Tess: 2011-01-14 | 15:21:35

Jag har väl aldrig varit någon storspelare direkt, men lite spänning i vardagen är ju alltid skoj, speciellt nu när man har lite tid
över här hemma..
I sommras var jag för första gången på bilbingo i Övertorneå, kanske mest för sällskapet och den sociala delens skull, men
jäklar så roligt det var. Trots att jag inte vann nånting då, så är det ju kul när pulsen går upp lite och man sitter och väntar på att de ska ropa upp den sista siffran man behöver för att få Bingo..
Däremot de jag känner som går lite nu och då på såntdär har fått hem riktigt fina summor emellanåt, och
desutom har man ju roligt på köpet =)
Jag kommer väl inte direkt sitta och vänta på bingolotto på söndagar men nu hittade jag en sida på nätet som länkar till massa
bra bingo sajter som jag kan rekomendera desutom hittade jag länkar till  bilbingo här och där i landet. Kan ju bli spännande till
sommarn om inte annat. : BINGO
Man kanske skulle testa på lite det här med nätbingo. Det verjar ju som rätt roligt ändå, och vem vet, man kanske tar hem
storkovan =) hahaha alltid är det nån som ska vinna, så varför inte jag lixom.. ;)
Man kan ju alltid hoppas. Satsar man inte kan man ju inte vinna heller, så enkelt är det..
Jag har väl aldrig varit någon storspelare direkt, men lite spänning i vardagen är ju alltid skoj, speciellt nu när man har lite tid över här hemma..
I sommras var jag för första gången på bilbingo i Övertorneå, kanske mest för sällskapet och den sociala delens skull, men jäklar så roligt det var. Trots att jag inte vann nånting då, så är det ju kul när pulsen går upp lite och man sitter och väntar på att de ska ropa upp den sista siffran man behöver för att få Bingo..
Däremot de jag känner som går lite nu och då på sånt där har fått hem riktigt fina summor emellanåt, och
dessutom har man ju roligt på köpet =)
Jag kommer väl inte direkt sitta och vänta på bingolotto på söndagar men nu hittade jag en sida på nätet som länkar till massa bra bingo sajter som jag kan rekommendera, desutom hittade jag länkar till bilbingo här och där i landet. Kan ju bli spännande till sommaren om inte annat.. Kolla själv: BINGO
Man kanske skulle testa på lite det här med nätbingo. Det verjar ju som rätt roligt ändå, och vem vet, man kanske tar hem storkovan =) hahaha alltid är det nån som ska vinna, så varför inte jag lixom.. ;)
Man kan ju alltid hoppas. Satsar man inte kan man ju inte vinna heller, så enkelt är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0