Smalklänning

Skrivit av Tess: 2011-01-30 | 13:39:00

Häromdan köpte jag min första "smalklänning" sen jag fick reda på att jag var gravid.. Man börjar ju som kunna se bortom den här stora magen nu när det börjar närma sig..
Jag köpte den dock i stl 36 trots att jag brukar ha 32-34 innan, men riktigt så optimistisk kan man ju inte vara att det ska gå sååå fort att komma i de gamla storlekarna... =) o blir det så får man väl lägga in den hos mormor sömmerskan =)
Jag har ju trots allt bara gått upp ca 6-7kg hittils, men det är ju inte över ännu. Vem vet man kanske sväller som en ballong de sista veckorna ;)
Dessutom var den på tokrea så 50 spänn, ja det var den ju värd =)

Kommentarer
Postat av: jennie

är din söta mage som hamna med på bild nere i hörnet?



Kram!

2011-01-30 @ 20:36:09
Postat av: Bella

Jättefin klänning! Den kommer säkert sitta jättefint sen när bebisen väl har kikat ut :)



//Bellsam på FL

2011-01-31 @ 10:49:32
URL: http://bbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0