Storasyster för 7e gången.

Skrivit av Tess: 2011-01-06 | 08:14:23

Igår fick min pappa och hans fru världens sötaste lilla Tjej. Vid tolv-tiden började värkarna komma och halv sex var hon ute.. Och söt som socker! Ser så go och mysig ut med de där knubbiga kinderna ;)
Grattis till dom som får snusa bebis. Nu längtar man ju ännu mer efter sin egen guldklimp! =)
Hoppas man hinner besöka dom i Ö-vik nått snart.
Det är lite speciellt att vänta barn samtidigt som sin pappa, men det har fört oss mycket närmare varandra och vilka bra tips man kommer få nu när dom är mitt uppi samma livssituation =) Synd bara att det är så långt emellan bara..
Gofisen!

Kommentarer
Postat av: Martina

Men vad häftigt! Själv har jag en bror som fyller 60 snart. Där kan man snacka om ålderskillnad :-)

(jag fyller 35 om typ 2,5 vecka)

2011-01-07 @ 10:10:41
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0