30..

Skrivit av Tess: 2011-03-30 | 07:40:36

Ja men så har vi officiellt gått över tiden.. Vilken dag som helst nu.. och ändå säger dom att det kan dröja.. Fortfarande inget som tyder på att han skulle vara på väg än, men vem vet det kan ju slå till bara sådär också...
Igår var det ännu ett par vänner till oss som fick se sin guldklimp, ett stort grattis till dom, men nu kan man inte annat än tycka att det borde väl ändå vara vår tur snart =)
Men fint folk kommer sent som det sägs, så det blir en ordentligt stilig liten en kille det här ♥ (eller ja så liten lär han ju inte vara heller) ;)


Min mamma säger att jag ska passa på att ha tråkigt, det kommer inte finnas tid för det sen och hon har säkert rätt.
Mamma har alltid rätt, så är det ju, men ändå längtar man ju så man håller på att spricka.. vilket jag snart gör bokstavligt talat också =)
Så lustigt när man ser på förlossningsprogrammen på tvn o de ligger o säger; jag vill inte, jag vill inte... och så sitter jag här i soffan o gapar men JAG VILL, JAG VILL! ;)

Nä nu ska jag passa på att sörpla påskmust, trycka schwartzwaldtårta och sova, för sen när min son anländer ska jag bara sitta o snusa på honom hela dagarna i ända..



Har iaf fått till boxern så nu har vi tv-kanaler igen (inte bara 1,2,4 o 6an som tidigare) känns nästan som lyx att kunna titta på vilken kanal man vill igen ;) wohoo ännu mer tidsfördriv!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jamen där har du ju något att fördriva tiden med! TV:n... För inte kommer du ha så mycket tid och ork att titta närmsta tiden efter att ni fått lilla D.... och om du tittar så kommer du inte komma ihåg dagen efter vad eller om du tittade ;-)



Passa på att njuta och ta det lugnt sista dagarna. Gör inte som en del och börja springa i trappor eller annat knäppt för att få det att komma igång.

Mitt ända komma-igång-tips är: Champagne!

Smutta på ett glas under kvällen.

(för funkar det inte så är det ju i alla fall mysigt ;-)

2011-03-30 @ 09:38:39
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Jummi Von Minji

Hej!

Va med och tävla i min blogg och bli månadens blogg kram Jummi Von Minji ;)

2011-03-30 @ 10:10:55
URL: http://fukami.blogg.se/
Postat av: Else

När jag fick veta att du var gravid så var jag i Levi i Ruskamaraton. I morgon åker jag till Levi igen, så jag räknar med att jag får meddelan dit att lilla "D" har kommit ut.så, Lycka till värdels bästa mamma

2011-03-30 @ 15:38:46
Postat av: Jessica Lif

Ingen uppdate på hela dagen, jag kanske får rätt på mitt datum ändå ;-)

2011-03-30 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0