Sommar!

Skrivit av Tess: 2011-05-13 | 12:12:11

Ja, det är sommar i Stockholm! Även om inte solen skiner så känner man värmen i luften.. så härligt!

I förrgår var jag och Diesel hos Lena på BVC och vägde och mätte.. 4800g och 57cm stor är han nu guldklimpen min♥
Dessutom fick jag bra råd hur jag ska klä han nu när det börjar bli varmt ute så han inte svettas ihjäl.. så nu äre slut på mössa, och jag ska försöka hitta en snygg liten gubbkeps som skyddar mot solen åt Diesel istället.
Det är så himla roligt nu när Diesel börjar vara mer vaken och jollrar o skrattar mest helatiden. Han är en glad liten skit vår pojk ♥
Kul att se hur han fokuserar och följer oss med blicken =) Det händer så mycket helatiden, och ja, det är verkligen som alla säger; tiden går fort!
Inge mer skrik och ont i magen längre iaf, vet inte om det är massagen eller magdropparna som gjort susen men vad det än är så funkar det utmärkt! Skönt att inte behöva se sin son ledsen är det iaf! Även om han kan bli förbannad när han inte får mat på en gång ;)
Snygg kille på väg på dop =)
Snackar lite med "gammelfarmor" =D


Det har varit superskönt att vara i Sundsvall¨hos "mormor, morfar och moster" en vecka, men shit vilket fullspeckat chema det blir. Man vill ju träffa alla och alla vill träffa Diesel =)
Dessutom spenderade vi lördagen i Ö-vik (husum) på moster Majali´s dop, vilket var jätte roligt! Så kul att träffa alla där uppe, det blir ju inte så ofta nu för tiden när det är så långt emellan..
Men snart är det Diesels tur att döpas, och då ses vi ju igen.

Kul att träffa alla vänner i sundsvall också, och Diesel fick träffa lite polare han med och mamma fick umgås lite med andra mammor. Jätte kul att kunna surra bebisbajs med nån som tycker det är intressant ;)
Jag trodde aldrig jag skulle bli så, men man lever verkligen i sin bebisbubbla och allt handlar om bajs, kräks och amning m.m. men det är väl så det ska vara =) och ja jag tycker verkligen det är intressant med bebisbajs på riktigt =)

Björnen sover....

stolt moster =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0